Bröllopspresent

Nu i Augusti så gifter sig en gammal barndomsvän till mig. Jag har inte riktigt bestämt mig för vad det blir för present ännu men brudparet önskar sig bland annat en glasvas. För att få lite inspiration så har jag surfat runt på diverse olika sidor och jag upptäckte snabbt att det finns massvis med snygga vaser i alla prisklasser (hittade förstås en hel del som lagts till min egen "vill-ha-lista"). De två översta vaserna kommer från Royal Copenhagen samt Holmegaard och kostar under 500-lappen. De två undre vaserna är båda från Orrefors och kostar från 500- till 3825 kr. Bilder lånade från Royaldesign.se.

Vaser till bröllop
Vaser Bröllop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0